Followers

Monday 20 February 2012

20/2/2012
salam sayang...

pagi tadi saya pegi keje naik maoto tapi baru je sampai separuh jalan terus hujan lebat, habis basah baju. terpaksa lah saya berpatah balik untuk tukar baju jek. disebabkan hujan masih lagi lebat saya terpaksa lah tumpang kereta adik saya.

n kebetulan pulak mak tak de hari ni, mak ikot abah g langkawi. so balik ni tak de sape nak amik, terpaksa lah saya mengunakan kedua-dua belah kaki saya untuk menapak balik ke rumah. nak mintak tolong orang hantarkan or tumpang orang, takut lak menyusahkan so baik saya diamkan diri n balik je jalan kaki.

doakan lah keselamatan saya,

alhamdulilah
 sbb kakak kt office ni sudi menghulurkan bantuan  menghantar saya pulang.
die risau saya kene kidnap dengan mamat banggla.... hehehehehehe

No comments:

Post a Comment