Followers

Tuesday 12 March 2013

Body Shampoo

13/3/2013
salam sayang Dannia Addriana....


Dah lame bebenor aku xupdate pape dlm blog ni, nak kate xde mase ari2 aku buang masa n buang tenaga... hahaha... tu petanda aku sebenornye malas tahap dewa...

k lah aku malas nk megarut panjang lebar, maklum ler aku memang teror bab melalut ni... hahaha

aku nk story pasal 1 product ni, seriously aku sebenornye xboleh hidup tanpa product ni, tapi mengenangkn kepayahan yg terpaksa aku harungi untuk mendapatkn product ni, tepaksa ler aku melupakn ia... (bunyi mcm sadis sagat, padahal elok jek aku hidup even xde product ni...)

intro dia panjang kan, saje jek aku nak kasi korang stress bile baca, hahaha.... terserlah perangai busuk hati ni, eh.... busuk ker der????... hahaha..

jeng jeng2 jom ushar jap product ni...



saje jek nak kasi korang sakit hati jap... haha
ni baru logo product tu

yang kat atas ni baru logo dia... kire aku selalu pakai product brand ni lah, tapi sekarang bukan main payah lagi aku nk cari sampai aku begang, n mulut ni ari2 mececeh pasal kulit badan yg prob tau.

sabar yer... aku sebenarnya pakai, dia punya product mandian jek body shampoo. Yang lain aku xleh pakai, n satu jek lah yg kulit badan aku sesuai, bile pakai yang lain conform badan jadi naik bintat n kasar semacam. korang mesti tetanye2 kan product yang mane satu aku pakai sbb dia ade 4jenis but yg 3jenis tu kulit aku xleh terima lah... dah puas aku pujuk kulit ni, tapi degil sangat. maklum ler kulit ni sedegil tuan dia... hahaha.... (buruk perangai kan....)


jom tgk body shampoo ni

ni dia body shampoo tu.

ni packaging lame dia skrg dia dh berubah rupe.. hahaha (mcm sesumpah lak, yg leh betukar rupe tu)... aku try product ni dulu sbb dia punye duta tu Rita rudaini, sekali try product ni terus tak pandang dah product lain tau... ade gak aku try nk bepatah kasih, tapi kulit aku yg terseksa. even product yg aku try tu product mcm kesihatan yg bebas kimia ker still prob jugak. produt yg xbekesan tu mcm sebamed, detol, n pape jek lah... pendek kate semua aku dh try... kulit ni cukup ler gedixxxx kn... hahaha... masalahnye product yg bebas kimia ni kan mahal, so sepatutnya kulit aku elok, tapi dia nak jugak secret garden ni punye product, even murah tp kulit aku sukekn nk wt mcm mane..

aku gune product ni sejak aku belaja kat melaka dalam tahun 2007, so kire dah lame lah kn aku pakai. tapi sekarang bukan main payah lagi nk cari, dulu besepah2 aku jumpe kat market. sekarang pusing ler sampai pengsan kat market tu belum tentu lagi aku jumpe..

masa belajar dulu junior aku suke sangat duk gengam kulit lengan aku, dh kate kulit okey time tu... sekarang aku sendiri dh naik segan nk tayang lengan kat org, byk sagat bintat2 tu... aku xtau lah nape aku punye kulit ni xleh ngam ngn benda lain...

ni pakaging baru dia

sekarang ni lah rupe dia.

duta dia sekarang izara Aisyah, aku cukup hagin sekarang sbb xleh nak cari product ni, hanya ade kat beberape tempat jek. masalahnye aku xpergi kat sane so macam mane nk belikn.. tension mak cik wei... muke aku ni pown nk naik bekerut memikirkn kat mane nk beli supaya kulit badan aku ni xbeterusan bermasalah mcm ni....


sekian jek ler k... hahaha

P/s: sape yg baca tu tlg ler belikan tuk aku, nnt jumpe aku bayar... hahahaha



salam...

No comments:

Post a Comment