Followers

Friday 27 July 2012

Ular

28/7/2012
salam sayang Dannia Addriana...

Meh nk share cite comel... hehehe...


pagi ni aku g keje adik aku yg antar ngan moto... 

tah mcm mane dr jauh aku duk nampak ular lak... 
besar dia mcm besar ibu jari jek... 
n adik aku tu terus angkat kaki... 
aku dh bantai gelak kat belakang dah... 
coz dh terang2 ular tu dh mati kot...

adoi.... adik aku tu truma dgn ular gamaknyer...

coz dari dulu lagi dia mcm tu tiap kali die nampak benda2 yg mcm ular tu...aku lak xde lah pengeli sangat kat ular ni, just biasa2 jek...

tapi aku paling geli ngan spesis ulat bulu n manusia yag seangkatan perangai mcm ulat bulu... haha... ( sape yg terase dia perangai mcm ulat bulu tu, jgn lak marah....)


jangan touching k.... just gurau2 di pagi sabtu.... wakaka...
sekain berita utk pagi ni... kahakaha( gelak jahat)



adeh!!! lupe lak nk amik pic ular tu... tapi rajin ke der aku nk 
g amik pic ular tu....

xpe2 kite cari jek kat google ni... abis citer...


lebih kurang mcm ni ler rupe dia... tpi ular yg aku jumpe tu warna nia agak kehijauan gelak sikit..

No comments:

Post a Comment