Followers

Wednesday 1 August 2012

Tekanan Jiwa.???

2/8/2012
salam sayang Dannia Addriana...

bile aku baca previous post kat blog ni... sumpah rasa nk gelak guling2 mcm tengiling dah...

adeh mcm2 kes aku duk merepek... haha... nk wt mcm mane kn dh benda tu lah persaan aku... so skrg xmo lagi duk merepek mcm org senget dah...

sempena bulan ramadhan... (cewah... dh mcm wt pengumuman dh... sabo k jgn gelak)

= aku Siti Masitah.... dh xmo lagi merepek bagai n mengedik   bagai... (coz ade lak yg muntah hijau kt depan layp kang)
= since bulan ni bulan baik so better aku berubah slow2 menjadi person yg okey kan.... smpai bile aku still nk meroyan jek kat fb kt tweet bagai... tp satu sifat yg aku xleh buang... sifat gile2 ni dh sebati ler wei.... wakaka....
= menjadi diri sendiri adalah lagi senang dari bepure2 jadi org lain... so klu korg tebaca ler previous post tu, harap besabo jgn pengsan or jgn hilang ingatan lak... wakakak...




P/s: byk benda aku nk story mory tp tungu line clear na.... bru leh cita... pastu baru gempaq... adeh!! dh mcm2 lorat lak tekeluaq....


No comments:

Post a Comment