Followers

Tuesday 4 September 2012

5/9/2012

5/9/2012
salam sayang Dannia Addriana...

wei serius mingu ni n mingu lepas adelah mingu yag paling kusut dlm life aku... korang bayangkn la... mengile ar aku stress pikir pasal majlis tu... bayangkn der, ahad tadi baru ar mengelupur g cari barang hantarn. 

semlm aku dh sentap dh coz semua lepas tangan, jeng2......

cube teke ape jadi.....

jwpn: aku melalak la der, coz kek xtempah lagi barang tuk gubah pun x complete ag.... ape lagi bile aku dh nagis n masam muka.... baru ar family aku mengelupur bawak aku kuar g cari barang.... hahaha.... dahsyat gak aku ni....

ni tudung pun xcari lg tau... kalu semapat aku g nagn kak fiza... nasib baik ade kak fiza.. die kecian tgk aku yg madang jek stress minggu ni..... 

aku rasa nk lompat2 mcm beruang sbb tension....( tp beruang melompat bukan tuk terkam mangsa ker...)... blog aku so ikot suke ati aku ar.... wakaka.... terukkn aku ni..... huhuhuhuhu..... 

sekian......

No comments:

Post a Comment