Followers

Sunday 9 September 2012

Betunang

10/9/2012
salam sayang Dannia Addriana...

hehehe.... today adalah birthday aku yg ke 24... kwang..kwang.... aku dah tua rupenye..... adoi ni yg senak perut ni nk mengaku.....

semalam....
9/9/2012....
aku secara rasminye dah jadi tunang org.... sudah semestinye lah Siti Masitah Mohamad menjadi tunang kepada Daniel Aiman Mohd Muzamir..... rasa mcm berat gak lah kepala... bile dh betunang ni semua benda nk kene jage... nk2 semalam bru nk start moto semua dh bising xkasi pegi... alasan diorg, aku ni bedarah manis..... bedarah manis ker or kencing manis.... wakaka.... aptb...

semalm cite dia letih tahap xhingat... rasa mcm nk tetangal tulang belulang ni..... ape2 aku tgk tunang aku pling happy kot... aku lak keje dia sebok memanjang pastu gedik begambor... rosak betul..... hahahahaha.....



meh leh aku lampirkan sedikit pic hantaran aku n dia... 

pic kt atas ni hantaran dari daniel aiman

pic ni lak hantaran dari aku....... huhuhuhuhuhu


sekian......
Assalamualaikum....





No comments:

Post a Comment