Followers

Tuesday 4 December 2012

Ape!!!?? RAKsakSa

4/12/2012
salam sayang Dannia Addriana....


korang penah tak dapat gf or bf yg xde perasaan. aku nk cite tahap makan hati aku, sure korang menagis syahdu punye lah. aku ni extrem wei, bukan kate makan hati, makan limpa, makan nasi, makn kfc. semua aku dh try makan sampai xleh mkn dah.... wakakaka...

aku sebenornye xberape nk sure aiman ni sepsis manusia ape lah kan...
Aiman ni memang romantik habis... Sbb dia puji muke aku mcm muke raksaksa..... Rasa mcm nk g tumbuk jek muke dia.... Org lain duk like pic aku. tapi dia duk kate muke aku mcm raksaksa..... Memang terbeakkkkk ar...... Grrrrrr


Ceh... ape dosa aku time ni, aku hanye begambo n hanye cube membulatkn mata aku yg sepit jek....


Me: sampai ati kate muke org mcm raksaksa......


Dia: la kenape..... Xboleh ker...?

Me: eh.... Boleh sgt kenape lak xboleh :)..


(padahal bahang api dh smpi kt kepala dh, kalu panggang ayam sure dh rentung punye.) ni story masa october 2012...




jom layan story tahun 2010...
ade ker muke ni dia leh kate muke mcm MONSTER... sumpah aku rasa mcm nk g lipat2 jek badan mamat ni... tapi mengenangkan badan dia yg besar mcm beruang tu, tepaksa kau padamkn niat jahat yg besarang kat hati aku...



ni lagi satu hal....

time ni memang aku duk guling2 sakan ar.... gile tak hangin...

Situasi dlm msj....

Me: sory td phone tgh cas, awak tgh wt ape tu?

Dia: on d wy nk g banci....

Me: nak ikot...?

Dia: keta dh penuh.....




(terbaik lah dia ni, bukn nye nk melyn aku, selamber badak jek kn... Memang ah dia ni..... kalu dia ade depan mata, memang aku dah kunyah2 daging dia time tu.)

padahal, aku tau dia mane penah bawak org lain g banci, selalu dia jek sesorg..


Sumber: masa lalu

P/s: korang kalu ade gf or bf, jgn ler wat mcm tu... kang ade yg g bunuh diri kang.... untung ler aku ni sabo yg teramat sangat...




No comments:

Post a Comment