Followers

Friday 14 December 2012

kuih zaman dolu2

15/12/2012
salam sayang Dannia Addriana

korang ade kat kuih favorite korang???
mestilah ade kan...
aku pun ade gak kuih2 kesukaan bile time raya.....(cewaH org xtanye, tp aku nk cite gak.... huhuhu)

kuih zaman dolu2....

1) sudah semestinya kuih bahulu...



kuih bahulu ni memang gile kentang aku suke.... hehehe.... bayang kan aku sorang jek leh mengadap 20bijik... tp kene cicah ngan air lah... asal boleh jek, air sirap ker teh ker, air sarsi pon leh jugak....


2) kuih batang buruk


kuih ni klu nk makan xleh gatal nk besembang, kang tak pasal2 menyembur2... wakakaka....


3) kuih bakar kacang


kuih ni time g raya umah org memang aku akn cari biasenye org2 tua jek yang suke makn kuih ni... so tepaksa ler kau mengaku aku ni dah tua.....  (rasa mcm xleh terima hakikat lak... wakakak)

4) kuih penarem


kalu g pasar mlm memang selalu g cari kuih ni. nak2 makn sambil bejalan, memang terbaik lah.... (bakal mak mertua nampak conform terus reject jadi menantu ni...wakakaka)

5) kuih kacau labu


kuih kacau ni nk makn dia kene makn ngn sudu kecik sbb manis dia lain mcm tau... boleh bawak mati... wakakak.... gurau jek.... tp ni lah benda yng paling aku minat...
6) kuih lidah buaya


kuih ni kalu nk makn sure xmo bernti punye lah..... wakakakka








sekian.... 




No comments:

Post a Comment