Followers

Friday 8 February 2013

my Lunch.. TerbaiKKKK...


08/02/2013
salam sayang Dannia Addriana..


ari ni ari yg agak mencabar but sweet coz xsemua orang rase k.
memule tu memang ler stress bile ade prob, rase mcm nk wt muke tapai basi jek, buat everthing back to normal bile aku  dengar kakak ni story benda positive. So aku pon skrg xmo serabut ngn prob n pikir positive jek k... korang pown same. jgn asyik nk merungut tapi sebenarnye kite kene selalu besembang ngn allah.... tu bukan kate2 aku but kate orng lain. kahakah...

tengah ari yang sangt mencabar... coz mencabar perut gua yg oncit...... argh tolong jgn tambahkn kandungan.... (mesti nk kate aku mngandung ar tu, ade gak kene lempor ngn seliper kang, aku just nk says " kandungan lemak jek").. hahahaha...


jom layan aku punye lunch, yg menyakitkn ati dn batin hahaha...


first....
kek secret recipe: tiramisu...

korang jagn jelous k.... starting nk temankn akak ni lepak aleh2 aku metedarah natang ni... hampas mcm kapas tul....

second.....
jgn tekejut

kek secret recipe: chocolate chip walnut..
aku dh kate jg tekejut coz kek ni secon kek aku metedarah... huhuh


third....

tu dia my hot chocolate dh mai... 

pendek kate guys aku ni dh mcm kebulur time mengoder tu... final aku sendiri rase nk pengsan bile kene telan dua kek ni, azab dia jgn cite memang dh nk muntah hijau dh, tu lah ikotkan hati mati (tu orang yag kate, aku xkate.
pepatah lain pula, orang tamak selalu rugi (tu pun bukan aku yg kate..) hahahaha...

on d way nk balik jagn cite dia punye muak + nk muntah + sakit perut sbb pagi tadi time perut dh kosong aku g makan limau...

kate tahun baru cini.... aku pun g ler bantai makan limau bebanyak, ari2.... hahahahah



peace...

p/s: jgn tiru mcm saya nnt korang jadi muke biru sbb nk pengsan... pastu jawab dia, ade aku kisah ker der....

masa: tengah ari.
sumber: dari pengalaman
tempat: secret recipe at puncak alam...

salam......



2 comments:

  1. Mcm kenal je beg dgn kunci kat atas tu..kan akak dah cakap xmau glamour...nak privasi..he..

    ReplyDelete
  2. eh bukan patut rase bangga ker....

    ReplyDelete