Followers

Thursday 7 June 2012

Laut

8/6/2012
salam sayang Dannia Addriana...




Hari ni ada lak yang remindkn pasal laut. Dari kecik lagi aku ni jenis yang suka sangat dengan air tapi aku akan jadi excited bile jumpa laut, sungai, swimming pool. tapi satu benda jek yang buat aku xhappy sbb aku xpandai berenang. dah banyak kali cube belajar tapi asyik kene marah jek sbb asyik xreti jek. sedih jek rasa time tu, tapi aku rasa mungkin bagus jugak kalau aku xpandai berenang, mesti ada jek orang tersayang yang akan awasi aku.






KENAPA SUKA LAUT?


kerana laut berwarna biru ( dulu lah skrg dah xtau warna apa kan). laut jugak tempat untuk bersantai bersama keluarga. laut jugak menyimpan kenangan DANNIA ADDRIANA( bukan name sebenar). tapi kenangan tu tak perlu lah nak diceritakan takut ada pihak yang akan terguris hali pulak. kenangan yang agak indah dimasa lalu. kat laut jugak  bf aku makin tertarik nak dekat dengan aku sbb aku ada 1 perangai yang suka main air, aku leh main air sesorang, aku boleh ketawa n bergembira sendiri.


bile aku main air laut aku jadi lupa pada masalah yang terjadi, aku seolah2 bergembira dalam dunia yang aku cipta. Tapi aku harus sedar bahawa laut jugak boleh buat aku terus hanyut.

No comments:

Post a Comment