Followers

Monday 11 June 2012

patah hati lg

12/6/2012
salam sayang Dannia Addriana...





this week. minggu yang sarat dengan semua perasaan. Nia dah mula letih menungu n Nia dah letih setia apabila kesetianan Nia tak dihargai. Memang Nia akui yang Nia ni cepat sangat beremosi, Nia selalu menagis n selalu sangat biarkan person yang Nia sayang buat Nia mcm sampah. Nia rasa Nia xmau jadi bodoh mcm tu lagi. Nia ada banyak benda yang Nia nk buat selain, biarkan orang lain musnahkan life Nia. mesti orang tertanye-tanyekan nape nia tulis macam ni.

Sebenarnya Nia still lagi dalam mood patah hati, maksud dia hati Nia dah terlalu hancur bile tau orang yang Nia sayang sebenarnya curang dekat Nia. bile keadaan ni yang jadi Nia akan buat something yang memuaskan hati Nia. sepatutnya person yang curang dengan Nia dah tau macam mane perangai Nia bile Nia patah hati sbb dulu bile Nia patah hati Nia jadikan dia sebagai kekuatan untuk jadi kejam dengan orang yang curang dengan Nia. Now dia lupa siapa Dannia Addriana, sekali Nia dah jadi kejam Nia akan lupakan dia mcm tu. Thanks to him coz buat Dannia Addriana menjadi makin kuat untuk melawan kerenah lelaki yang xhargai Dannia Addriana.

mcm Nia ckp sebelum ni Nia jenis yang sering di abaikan so Nia tahu mcm mane nak berdiri diatas kaki sendiri. usaha yang dia tunjukkan hanya dalam masa 2minngu jek cakap baik-baik dekat Nia, pas everthing Nia berpura-pura lupa, dia terus stop being nice....

well Dannia Addriana dah ada kekuatan sendiri K. Nia xperlukan lelaki yang melukakan hati Nia. memanglah susah nak tinggalkan dia, tapi Nia ada cara Nia sendiri.

No comments:

Post a Comment