Followers

Wednesday 10 April 2013

Cameron part 1

20/01/2013
salam sayang Dannia Addriana....

even cite ni dah basi pown aku still nak share.... biase ar... sharing is caring... kuikuikui...


prgh!!!! kerja gile wei... tetibe lak family aku sebok ajak g Cameron n aku sebagai anak yg comel sudah semestinya melompat keriangan macam kangaro... Hahahaha....

excited jap... biase ar aku mane penah sampai sane.... bile ade jek rombongan or lawatan jgn harap ler my mom nk lepaskan aku kat ke situ.... dalam mimpi ler wei...

kitorang gerak dalam kul 10 malam tapi aku xleh nk ingat aku ikot jalan mane... maklum ler kalu dh naik kete jek, bantai buat2 pengsan... huhuhu... byk kali gak abah aku berenti sbb ngntok... aku lak klu kete stop jek mule ler mata ni celik xleh tido... tp haram nk g tgk sekeliling.... cuak lah wei. dh lah gelap gulita sekali awek cun rambut panjang muncul tak ker sakit jantung aku ni.... hehehe

final kitorang sampai dlam kul7. susah jugak time tu nak cari sarapan.... tapi dapat gak lah makan nasi lemak, kesian gak kat pakcik yg jual nasik lemak tu dah tua2 pown still meniaga lagi.... dia ngn wife dia jek...

bile sampai sane jek mule lar duk ushar tempat mane nak berenti, dan sudah semestinya diri ini menjadi gedixxx bergambar. nak nak time tu adek aku yg bongsu tu rajin tolong tangkapkn gambar. so aku sebagai kakak yang comel akan berposing baik punya.....


my mom xbeli pape sagat sbb kitorng memang nk jalan jek... heheheh... aku sempat beli bunga jek...

n tengah hari tu jugak kitorang gerak balik...

p/s... bukn xmo letak pic tapikn time tu saya xpakai tudung so mcm xsemngah lak nk letak kat sini...




sekian....




No comments:

Post a Comment