Followers

Thursday 11 April 2013

WeeKend Wit MY bRother

31/03/2013
salam sayang Dannia Addriana...

aku tahu dah lambat nk update story ni... but guess what?? aku xkisah pown,.... hehehe... aku xmo lah terus lupekan jek story ni... so aku dengan baik ati n kerajin yg terpaksa. akn mengarang kn kisah yg xberape nk tragik sangat lahkn...

jom-jom jenguk2 kat bawah k...


seawal pukul 10 lebih aku dah terjage an terus amik baju kurung morden warna pink.... Euw... pink tu... korang ade.... 
mesti korang ingat aku nak terus pakai baju tu kan. sebenarnya tekaan korang tu salah belaka. aku nak oter sikit baju tu. aku xgile lagi nak pakai baju yg muat2 kat perut. sbb perut aku flexsible kot, pas makan jek automatik terus nampak aku punya bumper2 yg xsemangah... selepas mebuka dat-dat dibahagaian hadapan baju tu aku terus iron n besiap.. agak lambat jugak lah aku besiap sampai kene bebel ngn my mom... n aku pown sempat lah capai tudung aci kedut. maksud dia xpayah nk iron bagai tudung tu korang belit jek n letak pin pastu tadaaaaa siap... tp kalu korang tengok lah betapa selekehnya saya memakai tudung tu n yg paling xbest sekali tudung tu xsesuai lagsung ngn baju aku.... belasah jek belasah jek...


tadaaa... tgk ler rupa saya yg xsemengah kat kenduri kawin ni... tudung tu siap ade corak star lg tau... 
eheheh


on d way nk balik tu aku dh buat dialog nagn abah lak..

"abah jom lah kite g gaint shah alam, itah nak beli novel"

abah aku bebel2 n xmo layan permintan aku tu, bile sampai jek kat umah.

"Mok, akak boring ar duk umah. jom lar kite keluar ajak mak nak tak"

my mom lak xmo, n adek aku tu tetibe jek kate jom lah kuar tapi akak kene isi minyak k... arghhh layan jek, asalkkn aku dapat keluar... nak tungu adek aku siap leh tahn gak lame tu...




 

muke excited nk kuar ni... snap dulu... hahaha



dia lah my driver tuk ari tu... adek aku anuar....


bile dah gerak tu mule lah lah kelang kabut n wt keputusan nk lalu kat mane.. sbb masa hari sabtu ari tu ade beam jatuh kat kuil india ijok tu... so kitorang pilih nk lalu jalan dalam kat area bukit kucing tu...

so adek ajak lepak jap kat econsave puncak alam dulu pastu baru gerak g gaint shah alam... sempat tangan ni mengutip ape yag patut masa kat econsave n gaint tu..



ni dia hasil kutipan...


wow my Favorite tu.. dounat big apple.... at gaint shah alam 


aku cakap jek nak cari novel kat gaint tu tapi bile cari novel yg aku nak tu xjumpe lak. agak geram jugak disitu... hehehe

lepas jek penat jalan2 kitorang makan jap kat food court gaint tu n terus gerak g kota daman sara lak, coz adek aku ni nak jumpe member dia jap kat area seksyen 6.

pas jumpe member dia, dia ajak aku g umah cik ana lak. tapi cik ana  xde kat umah so g lah umah mak sedara aku, cik nora... lepak2 sana  jap n terus nk gerak balik...

masa nak balik tu adek aku ajak g singah jap eaon big at kota damansara. kat sane bukan nak buat ape pown saje nak jalan2...

rupe aku dh mcm kanak2 ribena dah... 


 
nak promot anggur ni.. hahaha


bile aku dah jumpe buah angur ni mule lah mengile nak beli, nak2 time tu harga rm 6.99 sekilo.. ape lagi mule lah aku duk kutip. adek aku lak yag cuak bile aku nak amik lagi 1plastik... hehe.

xsangka wei adek aku tu nak kuar ngan aku bedua, kalu dulu bukan main payah lagi. mcm2 alasan yang dia kasi sampai aku give up ar... hehehe...

p/s... saya tahu saya xcantik tapi saya nak gak letak pic saya... sory jagan muntah k....



sekian...



No comments:

Post a Comment