Followers

Wednesday 8 August 2012

Jangan Membenci


9/8/2012
salam sayang Dannia Addriana....



Mesti korang tetanye2 kan apo bendo lah makcik sekor ni nk merepek lak... wakaka... (gelak xhingat)...

hehe... (sengeh gatai ni) bile aku tgk pic ni serius aku baru sedar yang aku xsepatutnya membenci orang xtentu hala...

korang mesti tetanye2???... sapo lah insan terpilih tu kan.... wakaka...
jengjeng........ (kasi suspend sikit... huhuhu)
name dia....
name dia...
name diakan.... 
~Rafeeq Badrolsham~...... Wakakaka..... (adeh!!!! mls tul nk link kt fb dia or twitter dia.... korang cari ar sendiri.... huhuhu...)

tak perlulah aku nk story mory bagai or nk bukak aib org ker or nk jaje cite ker.... aku rasa xperlu lahkan.... coz mcm nonsense sgt la pulak......

cukup lah korang tau aku penah benci dia.... Tp skrg aku dh buang perasan benci  or marah tu... jauh ke Gunung.... (gunung daik becabang tiga.... wakaka... ayt ni ayat pantun, tp sekerat je lah der... coz aku dh hilang ingatan lak.... wakaka.. sebonarnye dh telupe sesangat tp malu nk mengaku.... kn dh blushing pipi ku yg comel ni... wakaka...) 

Back to the point ar kn.... cite dia same jek mcm pic kt atas tu.... dia penah dtg jap bwk colour crayon warna warni, ajak aku main warna2 gitu. pastu dia g conteng "kertasku kertasmu jua" (ayat bukan main lagi... wakaka...) dengan dakwat hitam... (harap korang leh paham dgn ayat pusing2 kurun keberapa tah..... klu xpaham gak... poning kepalo makcik nk torangkn.... wakaka...).. so mesti la amik masa gak tuk aku clean balik dakwat hitam tukan... jenuh ler aku nk cuci dengan Clorox (banyakkan berdoa pada allah)...

hasilnya sekarang I dh xbenci lagi.... ( so gedixxxx...) wakaka...
tp tepulang la kat feq tu same ade still nk benci lagi ke or tak.... bagi aku sudah2 ler tu cik abang oit.... moh ler kite maju kedepan... depan ler sangat kan....

sekian.......

Motif: saje nk luahkan...
Sumber: Bulan May 2012

P/s: Raffeq klu ko tebace ler cite merepek ni... jagn lak ko marah ke ape ker... coz ni just ape yg aku rasa ar... aku rasa oren jek skrg ni... wakaka.... hope ko maafkan jek lah kate2 yg menyakitkn hati ko.... hehehehe..... well kite wajib ceria la der.... baru life tenang n happy... tp jgn lak ko senget mcm aku sudah ler... wakaka....

salam.....


No comments:

Post a Comment