Followers

Thursday 9 August 2012

Pendam 2

9/8/2012
salam sayang Dannia Addriana....

hish aku pun dh xtau nk kate ape (xleh kate so aku ckp jek... hahaha... bukan same ke maksud dia... lalalala..... nyanyi sikit)

aku sebenarnya dalm keadan yg serabut kusut bagai... bak kte org semua complete lah... huhuh...

banyak sangat aku pendam sampai memendam rasa, sudah nye xleh  padam.... sedap gakkan ayat ni... mcm cantik jek kalu ade pemadam yg leh padam segala rasa ni kan... huhuhu....

korang tau tak ape  aku rasa skrg... aku rasa nk jerit pastu nk nagis n pastu aku nk cubit org yg drg prob aku.... please send someone yg leh aku marah2 dia n aku nagis depan dia... hehehe... 

aku ni dh xmampu lagi nk menjaja rasa hati aku kat orang coz aku xmo lah bukak aib org... selagi aku leh tahan akn ku buktikan aku mampu betahan... huhuhu 

aku ni dh xlarat sangat dh dengan masalah ni semua tapi pape pun aku nk say thanks ar kat semua yg banyak sgt share kate2 motivasi kat aku... so dr situ aku try befikiran positive... no negetif2..... wakaka...

dh semingu dh aku mcm ni tp aku xtry jadi kuat, n yg penting smile... huhuuh senyuman tu penting bagai aku... bak kate pic kat bawah ni....


hehehe.... ^_^ senyuam jangan xsenyum k... n dalam masa yg same aku kene ar dekatkan diri dgn allah...

tapi bagus gak bile aku ade prob kat situ aku jd banyak befikir n dlam masa yang same aku boleh menilai sape yang perihatin ngan sape yg lgsg xpedulik kt aku....

mungkin allah nk bagi petunjuk kat situ... so aku sebagai hamba yang hina ni kene lah beringat dan mencari jalan penyelesaian yg baguskan....

adeh !!!! ade penambahan sikit... tghari td g cuci gambo... memang stress giler bile gambor tu bukn pic aku tp pic adek aku... cite dia memang aku meroyan jap ar dlm kete... hahah... leh lak time duk meraup muke n menhentak2 kaki tu... ade org nampak... malu tahap xhengat der... apo lak budak sekolah tu pikirkan......

"eh.....???" (muke dh blur jek tgk aku)..
"ish minah sorang ni dh kenape... gile ker????" (mesti budak tu ckp dlm ati mcm ni... pastu mesti nk tegelak tgk aku wt perangai... wakaka)

kenape makcik selalu memalukan diri sendiri... rasa mcm nk g terjun bagunan jek... wargh......


Motif: saje nk cakap... coz sesape yg nampak aku ni mcm senyup semacam tu... harap maaf... coz aku still dlm zone masalah....

Salam.......



No comments:

Post a Comment