Followers

Sunday 27 May 2012

hari ahad

28/5/2012
salam sayang..

ssemalam merasa lah jadi bibik sekejap sbb mak dah bising tengok kain baju dalam bilik aku dah membukit. so terpaksa lah g basuh baju sendiri.

pastu bile petang lak mula la mengeleser jek nak kuar.  abah N adik bongsu kuar g kuantan. so my mom n my brother jek yang ada kat gumah. apa lagi mula la kitorang tiga orang bejalan g tesco jek, saja je nak buang masa. tapi best gak bejalan 3orang ni semua jenis yang xbanyak kerenah. my mom belikan roti potato untuk aku sbb tu memnag dah jadi favorite aku. pastu teman mak beli sayur sikit. n last sekali g kedai kek, saje nak tengok kek. nanti mak nak belikan untuk haikal.

pastu on d way nak balik singah la kejap gumah sepupu. saje duk g melawat. mula la diorang cakap anak lelaki dia dah nak kawin n bile lak turn aku. so aku jawab lah" lambat lagi biar adik yang kawin dulu" padahal bf aku dah cakap lepas raya nk ajak betunang. tapi aku ngan sepupu aku tu memang xngam sangat, madang jek nak tunjuk bagus so aku beralah la, buat xamik port jek. harap-harap bf aku jadi lah nak ajak betunang, sbb dah lame sangat becinta ni nak masuk 6tahun dah ni... 

No comments:

Post a Comment