Followers

Monday 28 May 2012

love pain

29/5/2012
salam sayang Dannia Addriana


setelah sekian lama setia menunggu dengan harapan setiap kesetiaan aku akan dibalas dengan kesetian jugak. namun ternyata semua yang aku impikan itu adalah sekadar debu yang yang berterbangan. kesetian aku umpama sekadr kebodohan sahaja. aku terus berharap dan beranggapan bahawa aku tidak akan dikecewkan kemudian hari, namun aku kecewa juga akhirnya. aku tidak mengerti dimanakah aku harus perpegang pada pendirian atau aku tegas membentuk diri aku. setelah sekian lame aku menelan dan memendam rasa, aku masih lagi takut untuk bertindak dan mencorak langkah kaki.


aku sering berdoa agar ditunjukkan kebenaran namun apabila semua kebenaran terbantang luas dihadapan mata, aku sekadar memejam mata dan tidak menoleh.


aku amat memerlukan kekuatan dalam diri dan aku juga perlukan sesorang yang boleh memberi nasihat pada ku. tapi aku sering kali meragui kejujuran mereka. aku tidak mengambil buah pandangan mereka.


haruskah aku meletakkan diri aku pada titian yang hampir rutuh. mampukah aku berdiri teguh pada titi yang rapuh itu.










No comments:

Post a Comment